O firmě

Společnost PREMO s.r.o. vznikla v roce 2001 a postupně se stala spolehlivým dodavatelem spotřebního materiálu pro výpočetní techniku a příslušenství zákazníkům z různých oborů v České republice. Společnost PREMO s.r.o. nabízí kompletní portfolio značek z oblasti výpočetní techniky.

  • Nízké režijní náklady, rychlá logistika a péče o zákazníka jsou hlavním pilířem našeho zákaznického programu. Snažíme se snížit naše náklady na mezní minimum. Proto můžeme zákazníka oslovit nízkou cenou, která není po určité době cíleně navýšena, jak se někdy děje na trhu.
  • Denní automatizované monitorování nákupních cen dodavatelů nám zajišťuje nákup produktů za nejvýhodnějších cenových podmínek na trhu. Zákazníkům pak můžeme produkty nabízet a dodávat za trvale nízké ceny.
  • Marketingové aktivity jsou v naší společnosti omezeny pouze na ty, které jsou prospěšné především našim věrným zákazníkům. Billboardy a inzerci nesoucí náš název a logo nikde nenajdete. Věrnostní program BonuSystém, elektronický obchod a , akční nabídky a hlavně osobní péče jsou naše hlavní marketingové nástroje.
  • Věnujeme se výhradně segmentu trhu business to business - B2B. To vám přináší záruku profesionálního přístupu. Naše obchodní strategie vychází z maximální podpory zákazníka, snižování nákladů na skladování spotřebního materiálu a tisk fi remních dokumentů. Věříme, že kvalitní produkty, technická podpora, nízké ceny, rychlá logistika a kvalitní péče o zákazníka jsou pro vás rozhodující volbou pro dlouhodobou spolupráci.
  • Někteří významní výrobci nám poskytli tzv. certifikované partnerství, díky kterému vám můžeme nabídnout mnohem více. Jedná se např. o demo produkty, návštěvy democenter a podobně.

 
 
 
 
 
 
 



 
 


Košík
0 položek
0

 

 

 



 
 
 


 


 
Přihlášení
 


 

 

 

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.